To Top
11:57 Τετάρτη
19 Φεβρουαρίου 2020
Επόμενο
Προηγούμενο
Η περί ρατσισμού κενολογία των Ευρωχασκάκων...
ΑΡΧΙΚΗΑΠΟΨΕΙΣΑΡΘΡΑ ΣΤΟΝ "Φ" • Η περί ρατσισμού κενολογία των Ευρωχασκάκων...
  07 Δεκεμβρίου 2019, 9:20 πμ  
Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΕΛΙΚΑ είναι ότι έφτασε η ώρα που η Ευρώπη πληρώνει και επώδυνα, την από γένεσής της, επιλογή της άκρατης χρησιμοθηρίας, ως πολιτισμικού της τρόπου. Εικονική μόνο έκλαμψη εκείνης της χρησιμοθηρίας υπήρξε και ομολογουμένως αλματώδης, η εντυπωσιακή απαστράπτουσα τεχνολογική επίδοση «πολιτισμού» που πέτυχε! «Απαστράπτουσα» πλην αδιέξοδη. Κατά τούτο: Της άκρατης εκείνης χρησιμοθηρίας καρπός υπήρξε ο «ιστορικός υλισμός», είτε εκείνος του μετέπειτα φρικτού μαρξιστικού στρατώνα, είτε, αφότου εκείνος και θεαματικά, κατέρρευσε, ως αλλοτροπική του μόνο μορφή, μόνος δε κυρίαρχος, ο αυτάδελφος υλισμός της απανθρωπίας του κεφαλαίου, ο πρωτογονισμός δηλ. της καλούμενης «ελεύθερης οικονομίας».

ΕΠΟΜΕΝΗ, ΠΛΗΝ καθόλου εικονική, συνέπεια, που είχε ως αποτέλεσμα της εκείνη η «ευρωπαϊκή επιλογή», της ιδίως αλαζονικής (και ανελλήνιστης) περιφρόνησης στην «ιερότητα» του κόσμου, είναι ό,τι σήμερα χάσκει ως συγκλονιστικός εφιάλτης: Ορατή, η επερχόμενη καταστροφή του πλανήτη, την οποία, εκών ή άκων, αδιάφορο, απεργάζεται εκείνος ο πολιτισμός!

ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΤΩΡΑ εσχατολογικής θεώρησης, ο τύπος ανθρώπου που παράγει αυτός ο ευρωπαϊκός τρόπος πολιτισμού, ουδόλως ενδιαφέρεται για το ΠΩΣ διαπιστώνεται το αληθές, (όπως το έκανε άλλοτε ο ελληνικός τρόπος). Το κυρίαρχο που  τον ενδιαφέρει, είναι απλώς το ΤΙ  διατυπώνει εκείνο το «αληθές»! Αληθές δε, άλλοτε ήταν η Παπική αυθεντία, (Ρωμαιοκαθολικοί) κι άλλοτε οι Γραφές, (Προτεστάντες) φτάνει και πρωταρχικά, αυτό το αληθές να είναι «χρήσιμο»! Το χρήσιμο όμως αναντίρρητα το καθορίζει πια η «οικονομία», που αντικαθιστά και Πάπα και Γραφές! Ηθική δηλ. φιλοσοφία της απάνθρωπης ασυδοσίας: Όπου όλα (όταν είναι «χρήσιμα») επιτρέπονται και επιτρέπονται «δικαιωματικά»... Όπου δηλ. Πατρίδα, Ιστορία, κοινωνία, όραμα κοινό, σημαία, όλα αυτά, επιτεύγματα τού άλλοτε κοινού (και βεβαίως κοινωνούντος) βίου, εκμηδενίζονται μπροστά στο, όπως το ονόμασε η νέα βαρβαρική (ακριβέστερα η πάλιν βαρβαρική) Ευρώπη, «ανθρώπινο δικαίωμα».*1 Αδιάφορο αν αυτό είναι, νομοτελειακά δε, δικαίωμα στον πρωτογονισμό της ενστικτώδους ατομικής επιθυμίας...

ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟ λοιπόν: Η προτεραιότητα της ενστικτώδους επιθυμίας, συνδυαζόμενη με την υλική ευμάρεια του τεχνολογικού ευρωπαϊκού παραδείγματος, φυσιολογικό είναι να έχει ως συνέπειά της, την άκρατη καταναλωτική εκτροπή και εξέλιξή της σε καταναλωτική βουλιμία, τελικά δε, σε γενικευμένη καταναλωτική εξηλιθίωση! Η οποία όμως, όπως ήταν φυσικό, έπαψε κάποτε να θεωρείται μοναδικά ευρωπαϊκό «ανθρώπινο δικαίωμα». Διότι η ίδια εκείνη ευρωπαϊστική θεωρία, περί «δικαιώματος», μετατράπηκε και σε παγκοσμιοποιημένο πρότυπο! 

ΚΑΤΑΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ ΤΟΤΕ η Ευρώπη από την παγκοσμιότητα που απέκτησε ο ανθρωπολογικός τύπος που ο πολιτισμικός της τρόπος παρήγαγε και αυτάρεσκα, δέχτηκε στο έδαφός της τους αλλογενείς εποίκους, τιμώντας έτσι και το εφεύρημά της περί «ίσων ανθρωπίνων δικαιωμάτων»! (Το ίδιο αυτάρεσκα, ειρήσθω, εξήγαγε αργότερα και στρατιές, μετασκευασμένων σε τζιχαντιστές του πιο σκοτεινού Ισλάμ, Ευρωπαίων!)

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙΝΟΙ οι ποτέ ευπρόσδεκτοι μετανάστες, έγιναν σμήνος πια βουλιμικών, ανθρώπων λιμασμένων για τον ηδονικό καταναλωτισμό της «ελεύθερης οικονομίας», και του «παν-ανθρώπινου» πια «δικαιώματος», ανέκρουσε πρύμναν η Ευρώπη  παραχρήμα! Ούτε καν τον επαναπατρισμό των, που παρήγαγε, Ευρωπαίων τζιχαντιστών δέχτηκε. Η χρησιμοθηρική, πλην αναίσχυντη, μεγαλοψυχία της διόρισε βέβαια την Ελλάδα και ως εκείθεν και ως ένθεν του Αιγαίου χώρα, σε (χρηματοδοτούμενη πάντως και να ακούγεται, που έλεγε και ο Καβάφης…) αποθήκη μεταναστών, τερατογεννημάτων όλων τού χρησιμοθηρικού πολιτισμού της! Με όργανο τον άξεστο Ασιάτη, που κρατά στα Μικρασιατικά παράλια σμήνη ντοπαρισμένων από τη λιγούρα για πέρασμα στον ευρωπαϊκό καταναλωτικό παράδεισο, ως μόνιμο εκβιασμό… Ενδιάμεσο δε μοχλό, την «ανιδιοτελή» «ανθρωπιστική» προσφορά, των ιδίως σκοτεινής (αποδειγμένα όμως χρυσοδάκτυλης…) προέλευσης, διάφορων  Μη.Κυ.Ο.!*2 

ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ, δεν είναι αυτή η ευρωπαϊκή θριαμβική κραιπάλη αναίσχυντης υποκρισίας! Το όντως τραγωδικό για τον ελληνικό τόπο, δεν είναι η ευτελισμένη στα άκρα ειλωτική χαμέρπεια, τών ημέτερων (τόσο εκείθεν όσο και κυρίως ένθεν τού Αιγαίου ιδεολόγων τού μεγαλειώδους Τίποτα!) λάλων ευρωχασκάκων, (που συνωστιζόμενοι στην κομπανία τών «εκσυγχρονισμένων της προόδου», αφιονισμένων είτε του δογματισμού μιας ληγμένης ιστορικό-υλιστικής κονσέρβας παλαιοντολογικού Μαρξισμού, είτε του αυτάδελφου κεφαλαιοκρατικού υλισμού, του ξέφρενου εξαθλιωτικού καταναλωτισμού, συν-στρατευόμενοι δε, ουδέν κατανοούν: Γιατί άραγε, ενώ η ίδια η διδάξασα τα περί «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» Ευρώπη, προ του κινδύνου ολοκληρωτικής αιχμαλωσίας της, έκλεισε τα, εκτεταμένα δε, δικά της σύνορα στην πλημμυρίδα των ασύδοτα παράνομων λαθρομεταναστών, αυτοί στο δικό μας τόπο, ουδέν άλλο βλέπουν, παρά μόνο δυστυχείς «πρόσφυγες», κάποιου όμως άγνωστου πολέμου! «Μετά τιμών» κάτοχοι διδακτορικού καταιγιστικής ακρισίας, ανίκανοι συνεπώς να καταλάβουν πως δεν μπορεί να συγκρίνουν τα ασύγκριτα, οπτασιάζονται στο Ζύγι και στο Κολόσσι  ημέτερους «ξενοφοβικούς» ρατσιστές πλήθος, οι οποίοι μάλιστα, παρότι πρόσφυγες οι ίδιοι, ενάντια σε κάθε έννοια «εκσυγχρονισμού», προσπαθούν (όπως η Ευρώπη), να κλείσουνε κι αυτοί τα δικά τους μικροσκοπικά σύνορα...
 
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ κανείς γι' αυτό τον τόπο του, παρά (και αυτός) έστω και μη ακουόμενος, να κραυγάσει: Το παιχνίδι έχει τελειώσει, είναι οριστικά χαμένο. 

*Διδάκτωρ του ΕΜΠ.
_______________________________________________________________________________________________________
*1.Τα λαλούμενα δε, περί της Αθήνας, ως πρώτης διδάξασας τα «ανθρώπινα δικαιώματα», δεν είναι προϊόν ημιμάθειας. Είναι προϊόν βλακείας!
*2.Περίλαμπρο μάλιστα αστέρι τους, φωταγωγείται καθ’ ημάς, κάποια «γενναία» Γερμανίδα «ναυαγοσώστρα» πλοίαρχος, η Καρόλα Ρακέτε…
 
Σχολιάστε ή διαβάστε πατώντας εδώ...