To Top
16:58 Σάββατο
18 Ιανουαρίου 2020
Επόμενο
Προηγούμενο
Αντί για €27 η υπεραγορά χρέωσε €33
ΑΡΧΙΚΗΚΟΙΝΩΝΙΑΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟ • Αντί για €27 η υπεραγορά χρέωσε €33
  14 Ιανουαρίου 2020, 11:04 πμ  
Πριν από μερικούς μήνες, είδα σε διαφήμιση υπεραγοράς ότι ένα προϊόν που πωλείτο €33, θα πωλείτο για λίγες μέρες €27. Η διαφορά των €6 ήταν ελκυστική και έτσι, πήγα και αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν, όμως όταν επέστρεψα στο σπίτι, διαπίστωσα ότι η υπεραγορά με χρέωσε €33. Επέστρεψα στην υπεραγορά και υπέβαλα παράπονο. Μου είπαν ότι έγινε λάθος, όμως επειδή δεν μπορούσαν να μου επιστρέψουν τα επιπλέον λεφτά που πλήρωσα, μου έδωσαν κουπόνι για να παραλάβω προϊόντα €6 από την υπεραγορά.
Μια άλλη φορά πάλι, αγόρασα ένα προϊόν χωρίς το δώρο που το συνόδευε και αντί να με χρεώσουν €2, με χρέωσαν €9, όσο δηλαδή ήταν η τιμή πώλησης του συγκεκριμένου προϊόντος όταν κάποιος επέλεγε να το αγοράσει μαζί με το δώρο που το συνόδευε. Έκανα και πάλι παράπονο και μετά από σχετικό έλεγχο, μου έδωσαν πίσω τα επιπλέον €7 που πλήρωσα.
Πολλοί καταναλωτές που πληρώνουν με πιστωτικές κάρτες τα ψώνια που πραγματοποιούν, συνήθως δεν ελέγχουν τις τιμές και έτσι, πληρώνουν πολύ περισσότερα από αυτά που πρέπει να πληρώσουν.
Μάκης Κ.


Ο Μάριος Δρουσιώτης, πρόεδρος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, δήλωσε χθες στη στήλη ότι και οι δύο περιπτώσεις στις οποίες αναφέρεται ο αναγνώστης μας εμπίπτουν σε εκείνες με τις οποίες παραβιάζεται υφιστάμενη νομοθεσία γι' αυτό και ο αναγνώστης μας καλό ήταν να προβεί σε σχετικές καταγγελίες στο Υπουργείο Εμπορίου, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1429 ή και στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Καταναλωτών μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 70000700. 
Και στις δύο περιπτώσεις, ο αναγνώστης μας είχε το δικαίωμα να απαιτήσει επιστροφή των επιπλέον χρημάτων που έδωσε και εάν δεν του τα επέστρεφαν, στην υπεραγορά θα επιβαλλόταν από το Υπουργείο Εμπορίου μεγάλο πρόστιμο. «Ακόμη και τώρα όμως, μπορεί ο αναγνώστης να επιστρέψει στην υπεραγορά και να ζητήσει πίσω τα επιπλέον χρήματα που έδωσε, αφού βεβαίως επιστρέψει πίσω το κουπόνι που του πρόσφεραν», μας είπε.
Συμπληρωματικά μας ανέφερε ότι τέτοιες περιπτώσεις πρέπει οπωσδήποτε να καταγγέλλονται στο υπουργείο Εμπορίου, διότι οι υπεραγορές πιθανότατα να συνεχίσουν να χρεώνουν με τον ίδιο τρόπο και άλλους καταναλωτές.
«Η αρμόδια Αρχή για προστασία του καταναλωτή και επιβολή προστίμων είναι η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών η οποία επιβάλλει μεγάλα πρόστιμα σε τέτοιες περιπτώσεις. Οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές τιμωρούνται αυστηρά και μπορούν να επιβάλουν πρόστιμο μέχρι μισό εκατομμύριο ευρώ», μας τόνισε.
 
  Μάκης Κ.   
Σχολιάστε ή διαβάστε πατώντας εδώ...