To Top
10:13 Κυριακή
23 Φεβρουαρίου 2020
Επόμενο
Προηγούμενο
To ΓεΣΥ δίνει πληροφορίες τηλεφωνικώς;
ΑΡΧΙΚΗΚΟΙΝΩΝΙΑΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟ • To ΓεΣΥ δίνει πληροφορίες τηλεφωνικώς;
  22 Ιανουαρίου 2020, 10:28 πμ  
Είμαι δικαιούχος των υπηρεσιών του ΓεΣΥ και δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος από τη μέχρι σήμερα εξυπηρέτηση που είχα από αυτό.
Δεν θέλω να ενοχλώ κάθε φορά τον προσωπικό γιατρό μου για απορίες που έχω σχετικές με το νέο σύστημα παροχής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και θέλω να επικοινωνώ απευθείας με το ΓεΣΥ, όμως δεν έχω ηλεκτρονική διεύθυνση, για να στείλω και να λάβω σχετικό διαδικτυακό μήνυμα.
Δεν υπάρχει κάποια τηλεφωνική γραμμή, μέσω της οποία να επικοινωνήσω με αρμόδιους λειτουργούς του ΓεΣΥ;
Χρυσόστομος Μ.



Το Κέντρο Εξυπηρέτησης του ΓεΣΥ άρχισε τη λειτουργία του τον Δεκέμβριο του 2018 και αποτελεί ένα ενιαίο σημείο επαφής μεταξύ του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας και των δικαιούχων, των παροχέων φροντίδας υγείας, καθώς και οποιουδήποτε προσώπου για όλα τα θέματα που αφορούν στο Γενικό Σύστημα Υγείας.
Οι δικαιούχοι, οι παροχείς φροντίδας υγείας και το ευρύ κοινό δύνανται να υποβάλλουν ερωτήσεις ή και παράπονα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης του ΓεΣΥ, μέσω δωρεάν τηλεφωνικής κλήσης στο 17000 για κλήσεις από Κύπρο και στο +35722017000 για κλήσεις από εξωτερικό.
Επίσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στη διεύθυνση info@gesy.org.cy ή μέσω της ιστοσελίδας του ΓεΣΥ www.gesy.org.cy
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης του ΓεΣΥ λειτουργεί από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 8:00 μ.μ. τις καθημερινές και από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 4:00 μ.μ. τα Σάββατα. 
Τις Κυριακές και τις δημόσιες αργίες το Κέντρο Εξυπηρέτησης παραμένει κλειστό.
 
  Χρυσόστομος Μ.   
Σχολιάστε ή διαβάστε πατώντας εδώ...