To Top
11:22 Δευτέρα
24 Φεβρουαρίου 2020
philenews insider
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Capital.gr
ΜΑΖΙ ΜΕ
Forbes
insider banner
Επόμενο
Προηγούμενο
factory 39: Ένα “Εργοστάσιο Ιδεών” µε έδρα την Κύπρο
ΑΡΧΙΚΗINSIDERBRAND VOICE • factory 39: Ένα “Εργοστάσιο Ιδεών” µε έδρα την Κύπρο
  13 Δεκεμβρίου 2019, 3:02 μμ  
H εποχή που φτιαχνόταν ένα λογισµικό ή ένα brand και αφηνόταν στη µοίρα του, έχουν  παρέλθει ανεπιστρεπτί. Οι ανάγκες της αγοράς, η εξέλιξη της τεχνολογίας καθώς και οι νέες συνήθειες όλων µας, ανήγαγαν τα brands σε δυναµικές οντότητες που δηµιουργούν εµπειρίες, καλλιεργούν αισθήµατα και µεταφέρουν τους χρήστες/πελάτες τους µαζί τους στο µέλλον.

Αυτές ήταν οι σκέψεις των συνιδρυτών του Factory39 Zen Κυπριανού και Martin Zarian, οι οποίοι τόλµησαν και έκαναν το πρώτο µεγάλο βήµα από το Λονδίνο, τη µέκκα της τεχνολογίας, του design και των startups και επέλεξαν τη Λεµεσό για να κτίσουν το «εργοστάσιο» ιδεών τους.
Ενώνοντας τις δυνάµεις τους, πάντρεψαν την τεχνολογική εµπειρία της ebay, της British Telecommunications και του Verge µε την αισθητική υπεροχή γνωστών λογοτύπων, όπως του FIFA Club World Cup 2017, σε ένα digital powerhouse που προσφέρει Branding, Digital and Graphic Design, Software Development and Consulting.

Αν και παρέµειναν για χρόνια στο Λονδίνο όπου η αγορά και η ανάγκη για τέτοιου είδους υπηρεσίες είναι µεγαλύτερη, για τους συνιδρυτές του Factory39 η απόφαση για µετεγκατάσταση ήταν βασισµένη στην ποιότητα ζωής που προσφέρει η Κύπρος αλλά και οι πιθανές ευκαιρίες που θα προέλθουν από ένα επερχόµενο Brexit. «Το Λονδίνο δεν έπαψε ποτέ να είναι σηµαντική αγορά για µας και µπορούµε να την εξυπηρετούµε πολύ καλά και από την Κύπρο. Στον τεχνολογικό κόσµο, η σωστή δουλειά υπερέχει των φυσικών συνόρων. Όταν η γλώσσα δεν είναι εµπόδιο, η φυσική παρουσία κάπου είναι σχεδόν αχρείαστη στον τοµέα µας», δηλώνουν και οι δύο.
Μετρώντας λίγους µήνες ζωής, µπορούµε ήδη να δούµε δουλειά τους σε Κύπρο, Αγγλία, Ιταλία και Αρµενία, απόδειξη πως η Κύπρος µπορεί να γίνει η βάση ενός κέντρου τεχνολογικών υπηρεσιών πέραν αυτών που µέχρι τώρα προσφέρει σε οικονοµικά και νοµικά πλαίσια.

Θεωρούνται καινοτόµες οι υπηρεσίες που προσφέρονται από ένα agency τέτοιου είδους; Έχουµε φτάσει ως χώρα σε ένα σωστό επίπεδο τεχνολογικής αντίληψης όσον αφορά τα θέµατα του branding και του software; «Συχνά ο κόσµος µπερδεύει το τι εστί Digital Brand µε το να φτιάξει ένα website. Το ένα δεν αποκλείει το άλλο, αλλά µία ιστοσελίδα είναι µέρος ενός digital brand, όχι το σύνολό του», δηλώνει ο Zen, Software Architect & Developer της οµάδας του Factory39.

«Αντίστοιχα, βλέπουµε επίσης να επικρατεί σύγχυση ως προς το design. Ένα λογότυπο δεν είναι ένα αυτόνοµο σχέδιο µε ένα - δύο καλλιγραφικά στοιχεία και ένα σλόγκαν. Η δουλειά ενός designer συνδυάζει έρευνα, στρατηγική, έµπνευση και γνώση του τοµέα δραστηριοποίησης της εταιρείας για την οποία σχεδιάζει. Συχνά ο κόσµος υποτιµά τον χρόνο που χρειάζεται ένας designer για να δηµιουργήσει µία εταιρική ταυτότητα επειδή νοµίζει πως δεν είναι µετρήσιµος», συµπληρώνει ο Martin, Brand Strategist & Designer.
Το δικό τους εργοστάσιο όµως, στοχεύει στη δηµιουργία Digital Brands που θα είναι οι ηγέτες των αγορών τους για τα επόµενα 100 χρόνια, προσφέροντας την αναγκαία στήριξη για συνεχή ανάπτυξη την οποία οι πελάτες τους χρειάζονται.

«Στη δουλειά µας έχουµε εντάξει την πιο σηµαντική υπηρεσία, που συνήθως λείπει από τον τοµέα µας ή δεν είναι όσο ευδιάκριτη θα έπρεπε. Τη συµβουλευτική (Software Consulting, Brand Consulting) αλλά και αυτό που ονοµάζουµε Brand Guardianship. Πολλές φορές οι εταιρείες ξεκινούν µε ζήλο µία προσπάθεια να αλλάξουν κάτι στην εικόνα τους ή στο brand τους θεωρώντας το κάτι µικρό, χωρίς να σκέφτονται τον αντίκτυπο που αυτό θα έχει στο brand. Αυτό πάντα έχει ως αποτέλεσµα προχειροδουλειές, ατέρµονες συζητήσεις µεταξύ οµάδων που δεν επιφέρουν κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσµα ούτε προσθέτουν αξία στο brand», σηµειώνουν και οι δύο προσθέτοντας πως «το Factory39 είναι εδώ για να µπορούν τα brands να νιώθουν σίγουρα για τα βήµατά που κάνουν, πριν τους στοιχίσουν εργατοώρες και µεγάλα budgets που θα µπορούσαν να χρησιµοποιηθούν αλλού».

Η οµάδα του Factory 39 µπορεί να παρέχει συµβουλευτικές υπηρεσίες σε µια πλειάδα θεµάτων στον τοµέα του software και του design. Συγκεκριµένα, µπορεί να πραγµατοποιήσει µελέτες για την ορθή και εξελίξιµη αρχιτεκτονική που πρέπει να ακολουθήσει µία εταιρεία ως προς την υλοποίηση ενός συστήµατος µέχρι συµβουλευτική ως προς τις επιλογές που έχει ένας οργανισµός µε παλιό λογισµικό, ενώ παράλληλα µπορούν να προσφέρουν εµπειρογνώµονες προγραµµατιστές/ συµβούλους που µπορούν να δουλέψουν σαν µέλη της οµάδας υλοποίησης ενός έργου.

Όσον αφορά την προσέλκυση τεχνολογικού ταλέντου στην Κύπρο, η οµάδα του Factory39 πιστεύει πως η Κύπρος έχει ακόµα δρόµο για να γίνει ένας πραγµατικός τεχνολογικός προορισµός ταλέντου. Για την ώρα υπάρχει πολύ µεγάλη ζήτηση από πλευράς εταιρειών, µιας και µικρές εταιρείες ανταγωνίζονται πολύ µεγάλες εταιρίες τεχνολογίας που έχουν έδρα το νησί για να προσφέρουν θέσεις εργασίας σε επαγγελµατίες του χώρου.

Η οµάδα του Factory39, η οποία µεγαλώνει συνεχώς, έχει στις τάξεις της επαγγελµατίες µε εµπειρία και από άλλες αγορές αλλά και ντόπιους. Εξάλλου η πολύ-πολιτισµικότητα της οµάδας είναι αυτή που αναδεικνύει τη µοναδικότητα του Factory39 και των brands των οποίων κτίζει.
 
Για περισσότερες πληροφορίες και υπηρεσίες για τις τεχνολογικές σας ανάγκες, επισκεφτείτε το factory39.io
 
Σχολιάστε ή διαβάστε πατώντας εδώ...