To Top
04:51 Σάββατο
29 Φεβρουαρίου 2020
philenews insider
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Capital.gr
ΜΑΖΙ ΜΕ
Forbes
insider banner
Επόμενο
Προηγούμενο
Η GCC στην κορυφή στο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών
ΑΡΧΙΚΗINSIDERΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ • Η GCC στην κορυφή στο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών
  20 Ιανουαρίου 2020, 11:41 πμ  

Η GCC με υπερηφάνεια ανακοινώνει τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών της για το 2019, επιτυγχάνοντας, για ακόμη μια φορά, δείκτες ικανοποίησης που ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο της αγοράς.

 
Η έρευνα που έγινε μεταξύ 100+ πελατών μεγάλων οργανισμών του δημοσίου, του ημικρατικού, του τραπεζικού, και τηλεπικοινωνιακού τομέα καθώς και μικρομεσαίων επιχειρήσεων κάλυψε τέσσερις κύριους τομείς με τα ακόλουθα αποτελέσματα:
                                                                                    
          Δείκτης                                                                                          (1 – 10) 

Ποιότητα προσέγγισης

από το τμήμα Πωλήσεων                                    8.96

 
Ποιότητα προϊόντων                                                     9.02
 
Ποιότητα υπηρεσιών                                                    9.09

 

Γενικός βαθμός ικανοποίησης με την GCC           8.81

 
Ο εξαιρετικά ψηλός δείκτης ικανοποίησης πελατών που επιτυγχάνεται για 22η συνεχόμενη χρονιά, τιμά την εταιρεία και το προσωπικό της και ταυτόχρονα μας ωθεί για ακόμη πιο ψηλούς στόχους.
 
Ευχαριστούμε όλους μας τους συνεργάτες για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιβάλλουν και επιβεβαιώνουμε την δέσμευση της διεύθυνσης και του προσωπικού της εταιρείας για προϊόντα και υπηρεσίες που υπερέχουν.
 
H GCC
Η GCC είναι στην κυπριακή αγορά πληροφορικής από το 1987. Πρωταρχικός στόχος της GCC είναι να παρέχει στους πελάτες της ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών υπηρεσιών και προϊόντων ανάλογα µε τις ανάγκες τους. Η επιχειρηματική κουλτούρα, οι δεξιότητες και η εμπειρία βοηθούν την GCC στο να παρέχει ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις στο δημόσιο, ιδιωτικό, τραπεζικό και χρηματοοικονομικό τομέα, υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και υπηρεσίες δημοσίας ωφέλειας.
 
 
Σχολιάστε ή διαβάστε πατώντας εδώ...